niedziela, 29 czerwca 2014

Zoo! ♡

                                                          Heej :D
Żeby uczcić pierwszy dzień wakacji wybrałam się z przyjaciółmi do Zoo.
Dojechaliśmy na miejsce ok.14 i zaczęliśmy zwiedzanie.
Zamiast iść głównym kieruniek zwiedzania i obejść wszystko w ok.2godz...
Poszliśmy w całkiem inną stronę-chodząc tak "na własną rękę" obeszliśmy wszystko w 3godziny...
Zaczęliśmy od lam,skończyliśmy na małpkach ;)
Pogoda była słoneczna i trochę duszna,ale miło się zwiedzało.
Niestety jak wracaliśmy dopadła nas ulewa.
Wróciłam do domu całaaa mokra i trochę z błota :D
Pech chciał,że poszłam w białych Converse ,które teraz są szare :c
Musze je wyprać i będą jak nowe.
Jutro idę biegać=post o zdrowym trybie życia ! :D
Ja lecę i zostawiam was ze zdjęciami !
Xoxo Julka ☆


Outfit który miałam na sobie:
Koszula-allegro
Okulary-New Yorker
Bluzka-Aeropostalé
Spodenki-House
Buty-Converse,Footlocker
Torebka-ebay

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz