piątek, 5 września 2014

Biegnij po swoje marzenia!+kilka słów ode mnie✌

                                              Hej wszystkim!
Dzisiaj mam dla Was luźny post.
Mianowicie post o marzeniach,a dokładniej o ich spełnianiu.
Znam dużo osbób ,które nic nie robią by je spełniać.Czemu?Szczerze nie wiem.Mam dla Was jedną rade - Marzenia się nie spełniają,marzenia się spełnia.
Ja jedno z takich większych moich marzeń spełniłam 17 sierpnia.
Pojechałam na obóz z Dawidem Kwiatkowskim (hejty za 3,2,1...).
Po raz pierwszy brałam udział w obozie organizowanym przez biuro podróży BTA KOMPAS i nie wiedziałam jak to wszystko wygląda.
Podczas obozu spędziłam wyjątkowe chwile z najlepszymi ludźmi.
Codziennie kadra przygotowywała dla Nas zajęcia-wokalne,taneczne,teatralne,filmowe ,muzyczne.Mieliśmy również"prywatny"koncert Dawida.
Przez 11 dni nagrywaliśmy piosenkę "Obudź się",nagrywaliśmy teledysk ,a także aktywnie spędzaliśmy czas i spełnialiśmy marzenia.
Najlepsza chwila?....
Chyba jak Dawid chodził po pokojach :)
To było coś niesamowitego!Puściłyśmy mu Rihanne,przygotowałyśmy m&m'sy i picie.
Wspaniałe było to jak Dejw jadł z nami obiad,lub jak poprostu machał nam jak stałyśmy na balkonie.
Nie  zdajecie sobie sprawy jaka to ciężka praca nagrać teledysk
No ale daliśmy rade,jestem meeega szczęśliwa bo prze kilka sekund jestem na 1planieee!!!!
To koniec mojej historii z Kompasem.

,,Chociaż droga jest stroma,
Nic nie straszne nam jest gdy,
Chcemy dążyć do celu,
Chcemy spełniać swe sny"

Dołączam wam kilka zdjęć z obozu!
Mania ❤✌

Teledysk: Dawid Kwiatkowski & Fani - Obudź się: http://youtu.be/4dGyUMOE58E

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz